Corel Photo-Paint 9 voor Linux beschikbaar

Datum nieuwsfeit: 28-03-2000
Corel Nederland

Corel PHOTO-PAINT® 9 voor Linux® gratis te downloaden!

The InterNetworking Event, Amsterdam RAI - 28 maart 2000 - Corel Corporation (NASDAQ: CORL, TSE: COR) heeft vandaag een gratis download van Corel PHOTO-PAINT® 9 voor Linux aangekondigd. De downloadversie van Corel PHOTO-PAINT 9 voor Linux, de toepassing voor fotobewerking, beeldsamenstelling en schilderen van Corel is vroeg in de zomer verkrijgbaar.

Enkele van de opmerkelijke functies in de toepassing zijn de krachtige Interactieve gereedschappen en Directe effecten, een gebruikersvriendelijke interface, compatibiliteit met de meest gebruikte grafische bestandsindelingen en een eenvoudige oplossing voor publiceren naar het Web en PDF (Portable Document Format). Corel PHOTO-PAINT 9 voor Linux bevat tevens uitgebreide on line documentatie.

"Deze nieuwe uitgave is een natuurlijk verlengstuk van ons huidige bekroonde Linux-aanbod," aldus Ian Legrow, vice-president softwareontwikkeling voor Corel Corporation. "Door onze krachtige grafische toepassingen aan het Linux-platform aan te bieden, hopen wij nog meer gebruikers te kunnen stimuleren Linux in hun bestaande werkstroom op te nemen. Aangezien de Linux-gemeenschap nog steeds blijft groeien, zullen meer en meer gebruikers ook behoefte krijgen aan grafische toepassingen voor dit platform."

Een winkelversie van CorelDRAW® 9 Graphics Suite voor Linux, met onder andere Corel PHOTO-PAINT 9, wordt aan het eind van de zomer 2000 op de markt gebracht, met een prijs die vergelijkbaar is met de Windows®-versie van dit product.

Downloads van Corel Linux-producten zijn door gebruikers heel enthousiast ontvangen. Corel® WordPerfect® 8 voor Linux® en Corel® LINUX® OS zijn op dit moment de meest populaire Linux-downloads op download.com van CNET.

Corel, WordPerfect, CorelDRAW, Corel PHOTO-PAINT en het Go further-logo zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Corel Corporation of Corel Corporation Limited. Linux is een gedeponeerd handelsmerk van Linus Torvalds. Windows is een gedeponeerd handelsmerk van Microsoft Corporation. Alle overige namen van producten, lettertypen en bedrijven en alle overige logo's zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van de desbetreffende eigenaren.

Bel de Klantenservice van Corel voor:
Graphics Applications op 0800 022 2084
Business Applications op 0800 022 5061
Gebruiksovereenkomst/Niet-aansprakelijkheidsverklaring Help softwarepiraterij te stoppen! - e-mail ons op (nopiracy@corel.com)

Laatst gewijzigd op: 28-03-00 Copyright © 1999 Corel Corporation. Alle rechten voorbehouden.