UUNET en MCI Worldcom samen op InterNetworking Event

UUNET - an MCI WorldCom Company
UUNET Nederland

Samen sterk op vakbeurs InterNetworking Event

UUNET en MCI Worldcom staan dit jaar voor het eerst gezamenlijk op het toonaangevende InterNetworking Event. De vakbeurs wordt gehouden van 28 tot en met 30 maart in de RAI in Amsterdam. Beide bedrijven zijn te vinden in de Randstadhal, stand R927.

Het gezamenlijk optreden is het gevolg van het verdwijnen van de waterscheiding tussen spraak en data enerzijds en Internetdiensten aan de andere kant. "Beide markten zijn naar elkaar toe gegroeid. Klanten hebben behoefte aan "one stop shopping" en die wil je zo goed mogelijk invullen", aldus Frank Akihary, marketing director van UUNET. "Dat betekent dat je als bedrijf een compleet pakket aan communicatiediensten moet kunnen bieden." "Daarnaast geldt dat het afgelopen jaar de tijd nog niet rijp was om samen naar buiten te treden", vervolgt Han van der Zwan van MCI Worldcom. "Beide organisaties zijn er nu klaar voor."

Zekerheid
"Zekerheid in zaken op Internet" is dit jaar het centrale thema van UUNET. Op de beurs heeft UUNET zes werkplekken ingericht waarmee men kan kennismaken met E-commerce, Hosting, Vaste lijnen, Application Service Provider (ASP), Virtual Private Network (VPN) en Security. Verder organiseert UUNET iedere beursdag voor haar relaties een bijeenkomst in het RAI Congrescentrum.

(bericht geplaatst op 2000-03-09)

UUNET
1100 AZ AMSTERDAM