Ontwikkelingen SCO's Tarantella op Inter Networking Event

The Inter Networking Event
28-30 maart 2000
Tarantella Demonstraties: Alle feiten op een rij

SCO houdt tijdens het Inter Networking Event op twee verschillende stands Tarantella demonstraties. Graag nodigt SCO u uit om tijdens het evenement één, of meerdere, Tarantella demonstraties bij te wonen:

*SCO - stand H1108: Tarantella oplossing demonstratie
*LINUX paviljoen - stand R933: Professional Services voor Linux; Tarantella voor SuSE en Tarantella voor Caldera demonstraties.
Verder is SCO ook te vinden op de volgende twee stands:
*LANDIS ICT SYSTEMS- stand P856: e-business oplossingen zoals Tarantella en UnixWare NonStop Cluster.

*DUPACO - stand P856: Tarantella en UnixWare 7
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Text 100
Saskia Brandt
E-mail: (saskiab@text100.nl)
ALLE TARANTELLA FEITEN OP EEN RIJ

december 1999: SCO Introduceert Tarantella Enterprise II

SCO heeft het eerste product in een nieuwe lijn van Tarantella-producten geïntroduceerd: Tarantella Enterprise II, waarmee professionele IT-gebruikers direct online toegang hebben tot Windows 2000- en Windows NT
4.0-toepassingen door gebruik te maken van Microsoft RDP (Remote Desktop Protocol).

januari 2000: SCO Introduceert nieuwe Tarantella Express voor kleinere doelgroepen

Tarantella Express, het tweede product in haar nieuwe Tarantella-lijn van 'web-enabling' software. Tarantella Express biedt werkgroepen en hele afdelingen diensten op het gebied van web-enabling beheer en integratie met betrekking tot toepassingen die op centrale servers draaien.

februari 2000: SCO Levert Tarantella voor Caldera OpenLinux Platforms

SCO en Caldera Systems, Inc. maaken bekend dat de Tarantella "web-enabling" software van SCO wereldwijd geleverd gaat worden aan klanten van Caldera Linux. SCO maakt de Tarantella-websoftware geschikt voor het OpenLinux-platform van Caldera en gaat samen met Caldera de software aan diens klanten leveren.

februari 2000: SCO en TurboLinux gaan Tarantella-Technologie Leveren in TurboLinux-Productlijn

SCO stelt Tarantella beschikbaar voor het TurboLinux-platform, waardoor TurboLinux-klanten toegang krijgen tot toepassingen voor Windows, Linux en UNIX, maar de toepassingsserver of de client niet aangepast hoeft te worden.

februari 2000: SCO Annonceert Tarantella voor SuSE Linux

De cross-platform Tarantella-software van SCO biedt klanten van SuSE browsertoegang tot toepassingen voor Windows, Linux en UNIX op het Internet of op intranetten. Met Tarantella kunnen systeembeheerders servertoepassingen centraal inzetten en beheren voor nagenoeg elke client, waar ook ter wereld.

februari 2000: SCO brengt commerciele producten voor de Linux-markt uit

SCO maakt de nieuwe producten Tarantella Express en Tarantella Enterprise II geschikt voor populaire Linux-platforms, waaronder Caldera OpenLinux, SuSE Linux, TurboLinux en Red Hat Linux.

februari 2000: SCO maakt Tarantella gereed voor Monterey/64 en 64-bits Linux

SCO maakt bekend dat zij haar bekroonde Tarantella 'web-enabling' software geschikt zal maken voor de Monterey/64- en 64-bits Linux-werkomgevingen, met behulp van een prototype server gebaseerd op een Intel Itanium-processor.

februari 2000: SCO introduceert Tarantella ASP Edition en ASP Connect

SCO kondigt Tarantella ASP Edition aan, het nieuwste product in de eigen serie bekroonde websoftware waarmee applicaties vanaf een server naar een gebruiker, waar dan ook ter wereld, kunnen worden overgeheveld.