VAC: versie 1.5 van Cyrano e-secure voor Windows 2000

Datum nieuwsfeit: 28-03-2000
VAC introduceert CYRANO e-secure Versie 1.5 voor Windows 2000

Amsterdam, 28 maart 2000 - VAC introduceert Versie 1.5 van CYRANO e-secure voor Windows 2000. Daarmee is VAC de eerste in Nederland die geïntegreerde beveiligingsscanning en testsoftware voor firewalls biedt die beschikbaar is voor zowel Windows NT als Windows 2000. "CYRANO legt zich toe op het leveren van producten voor het testen van de veiligheid van alle soorten platforms", zegt Jeroen van der Donk, Account Manager bij VAC voor CYRANO e-secure. "CYRANO e-secure voor Windows 2000 is de eerste in een reeks aankondigingen op dit gebied." CYRANO wordt in Nederland exclusief vertegenwoordigd door VAC.

CYRANO e-secure omvat een reeks software tools om zwakheden in netwerken, firewalls, systemen en databases te kunnen detecteren. De softwarereeks signaleert automatisch de hiaten in beveiligingssystemen zoals ook hackers die zouden kunnen vinden en misbruiken. De software genereert rapporten over de zwakheden van het Internet/intranet-systeem en doet gedetailleerde aanbevelingen over maatregelen ter verbetering. Door een grondig en continu auditproces zorgt CYRANO e-secure ervoor dat beheerders de mogelijkheid hebben stappen te nemen om de beveiliging van hun netwerken te verbeteren. Uitgebreide technische informatie over CYRANO e-secure is te vinden op: www.nst-plus.com

Beschikbaarheid
CYRANO e-secure Versie 1.5 voor Windows 2000 en Windows NT is per direct beschikbaar. Een evaluatieversie is beschikbaar op de website (www.cyrano.com). Deze versie is eveneens op CD-ROM verkrijgbaar bij VAC; de distributeur in Nederland (Tel: 020 - 65 20 279).
Over CYRANO
CYRANO is de grootste Europese ontwikkelaar van testtools en neemt op de wereldranglijst de derde plaats in. CYRANO ontwerpt, ontwikkelt en verkoopt testtools en services (Test Centers) die klanten in staat stellen om de beschikbaarheid en veiligheid van hun webapplicaties te optimaliseren. CYRANO biedt ook documentatie-oplossingen en aanverwante services voor het change management van applicaties voor client/server-systemen en mainframes en de intergratie met Internet/intranet. De combinatie van deze test- en documentatie-oplossingen biedt de beste garantie voor het realiseren van belangrijke kostenbesparingen bij het ontwikkelen en onderhouden van applicaties. Het hoofdkantoor van het beursgenoteerde CYRANO staat in Parijs. Het bedrijf telt 240 werknemers en heeft vestigingen in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Duitsland, Zwitserland en Spanje. In 20 andere landen werkt CYRANO met distributeurs. De producten van CYRANO zijn in gebruik bij meer dan 2400 bedrijven en overheidsinstellingen wereldwijd.
VAC
VAC Software Share BV ('VAC') is sinds 1983 binnen het aan de AEX genoteerde beursfonds Management Share NV, actief op het gebied van professionele softwareproducten. Management Share richt zich met haar werkmaatschappijen op een aantal specifieke deelgebieden van de informatietechnologie (IT). VAC heeft als missie haar klanten beter, sneller en efficiënter informatiesystemen te laten ontwikkelen en een betere service te geven aan de gebruikers van deze systemen. VAC realiseert hoogwaardige IT-oplossingen op basis van 'best-in-class' softwareproducten van internationaal toonaangevende softwareproducenten.
VAC is geautoriseerd distributeur c.q. business partner van Cyrano, BitbyBit, InCert, MKS, Infra Corporation, Merant (voorheen Micro Focus), Niku, Netron en Stilo.

Meer informatie bij:
Cheryla Noordhoff
Marketingcommunicatie Management Share
Hullenbergweg 371
1100 AL Amsterdam
Tel: (020) 652 02 25
Fax: (020) 652 02 81
E-mail: (c.noordhoff@vac.nl)

Berith Selling
MCS (Monogram Communication Strategies)
Kruisweg 797
2130 KC Hoofddorp
Tel: (023) 562 82 08
Fax: (023) 565 17 24
E-mail: (beriths@monogram.nl)

CYRANO e-secure is a trade mark of Point Profile SA, a CYRANO company, and CYRANO SA.