Congres 'Who's responsible for IT?' op KUB

Datum nieuwsfeit: 28-03-2000

28 maart op KUB

IT Governance and Strategic Alignment Who's responsible for IT?

Bedrijven zijn zich ervan bewust dat IT
relevant is voor hun business. Hoe IT in de
praktijk gebruikt en geïntegreerd moet worden is echter niet altijd duidelijk en even gemakkelijk. Business managers krijgen steeds meer belang bij IT. De echte verantwoordelijkheid ligt niet enkel en alleen bij IT managers. Ook op topmanagementniveau moet nagedacht worden over het strategisch gebruik van IT. Hoe moet IT ingezet worden en waar komen de verantwoordelijkheden te liggen? Hoe integreert men deze verantwoordelijkheden in de organisatie?

"IT Governance and Strategic Alignment, Who's responsible for IT?" is het thema van het congres dat op 28 maart op de KUB wordt georganiseerd door Studievereniging Bestuurlijke Informatiekunde Tilburg.

Op dit congres zullen nationale en internationale sprekers uit zowel wetenschap als bedrijfsleven, zoals Prof. Dr. G. Fitzgerald, Drs. R.R. Peterson , Dr. Ing. J.T.M. van der Zee en Mr. M.J.L.M. Rens, de ontwikkelingen op dit gebied vanuit een conceptueel en praktisch perspectief behandelen.

Voor meer informatie: Studievereniging Bestuurlijke Informatiekunde Tilburg (SBIT)

(013) 466 29 98 of via Internet:

www.sbit.nl/congres/

28-03-2000