Ben verwelkomt 400.000e klant

Datum nieuwsfeit: 29-03-2000

Den Haag / Groningen, 29 maart 2000

Groninger Edo Plantenga 400.000e klant van Ben

Groninger Edo Plantenga is de 400.000e klant van Ben. De 21-jarige student ontving afgelopen dinsdagmiddag bij zijn dealer Foto Steenmeyer een aantal geschenken uit handen van Roel Kuper, Vertegenwoordiger Indirecte Verkoop van Ben.

De 400.000e klant van Nederlands snelst groeiende mobiele operator kwam ruim een jaar na de start van het telecombedrijf. In het kalenderjaar 2000 voegde Ben in minder dan drie maanden al 100.000 bellers toe aan het klantenbestand. Dat zijn er meer dan 1.700 per werkdag.

Als 400.000e klant van Ben ontving Edo Plantenga dinsdagmiddag 400 gratis belminuten en een shirt met de opdruk 'Ben de 400.000e!'. Daarnaast zal hij op zondag 2 april a.s. deelnemen aan een racecursus op het circuit van Zandvoort. Als partner in sport van NOC*NSF organiseert Ben regelmatig sportevenementen voor relaties.

Over Ben
Ben Nederland B.V. is een Nederlands bedrijf met als aandeelhouders Belgacom (70,6%) en Tele Danmark (29,4%). Ben biedt producten en diensten aan voor zowel privé- als zakelijk gebruik. Ben zal begin april landelijke dekking hebben. Ben-abonnees kunnen bellen in meer dan veertig landen, waaronder de meest populaire Europese vakantielanden.

Voor meer informatie:

Niek Jan van Damme, Directeur Communicatie