Kamercommissie VROM overlegt met staatssecretaris over Dubo

Datum nieuwsfeit: 29-03-2000
Nationaal Dubo Centrum

Tweede-Kamercommissie VROM overlegt met staatssecretaris over Dubo 2000

De vaste Commissie voor VROM uit de Tweede Kamer voert op woensdag 29 maart aanstaande overleg met staatssecretaris Remkes (VROM) over zijn beleidsprogramma Duurzaam Bouwen 2000-2004 en over de monitoringrapportage.

Ter voorbereiding van dit overleg heeft de Kamercommissie VROM op 23 februari jongstleden een rondetafelgesprek georganiseerd waaraan vertegenwoordigers van verschillende betrokken organisaties deelnamen. Onder deze organisaties waren de Stichting Natuur en Milieu, de BNA (Bond van Nederlandse Architecten), Aedes (vereniging van woningcorporaties), het AVBB (Algemeen Verbond Bouwbedrijf), Novem en het Nationaal Dubo Centrum.

Inbreng ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen