Ledenvergadering Artsen Orde uitgesteld

Datum nieuwsfeit: 30-03-2000

ALV 30 maart tot nader order uitgesteld

24 maart 2000

De voor donderdag 30 maart 2000 uitgeschreven extra Algemene Ledenvergadering van de Orde is tot nader order uitgesteld. Het bestuur heeft tot dit uitstel besloten omdat de geplande besluitvorming over een nieuw model toelatingsovereenkomst annex Document Medische Staf op korte termijn niet haalbaar is. Dat komt omdat op dit moment niet beschikt kan worden over nieuwe teksten, die de goedkeuring hebben gekregen van het ministerie van Financiën, de Belastingdienst en het Lisv.
Het bestuur van de Orde is van oordeel dat alle betrokken partijen gebaat zijn bij een zorgvuldige besluitvormingsprocedure. In zo'n procedure past een redelijke termijn van voorbereiding, waarin de leden moeten kunnen beschikken over de definitieve versie van de teksten.