Synstar International verzorgt IT-maintenance voor Shell

Datum nieuwsfeit: 30-03-2000
Persbericht

Synstar International verzorgt maintenance op IT-systemen van grote oliemaatschappij voor heel Europa

Utrecht, 30 maart 2000 - Synstar International, de Europese IT-dienstverlener, heeft met Shell, de Nederlandse oliemultinational, een belangrijk contract afgesloten voor het onderhoud van de IT-infrastructuur in verschillende vestigingen van Shell voor heel Europa. Het contract, dat werd getekend in oktober 1999, geldt als eerste in een reeks contracten met het bedrijf in kwestie. De waarde van het contract werd niet meegedeeld.

Synstar International werd via een tenderprocedure en na een intensief selectietraject als de beste kandidaat geacht. Factoren die de doorslag ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen