Verwacht: Top 5 slechtste internetshops

Datum nieuwsfeit: 30-03-2000

30 maart – Amersfoort

TOP 5 SLECHTSTE INTERNETSHOPS BINNENKORT IN DE PUBLICITEIT!

De nieuwe website www.after-sales.nl gaat een‘TOP 5 SLECHTSTE INTERNET SHOPS ’ publiceren. De shops die volgens de consument de slechtste service leveren, zullen in deze maandelijkse ranglijst worden vermeld.

Deze informatieve website die op Koninginnedag gelanceerd wordt door de Retina Group, staan ‘ínternet-shoppers’ volledig centraal. Op after-sales.nl vindt men klachten, opmerkingen, ervaringen, tips etc. van en voor internet-shoppers. Daarnaast is er specifieke informatie te lezen over het doen van aankopen op internet. Ook kan er gereageerd worden op berichten die vermeld staan op de website.

Het emailadres: post@after-sales.nl zal de komende maanden uitvoerig worden gepromoot. De Retina Group hoopt met deze speciale website voor de consument, het leed van de slechte service te verzachten en een verbetering hiervan bij de shops af te dwingen.

Het dienstenpakket alsmede de vormgeving zal aangepast worden aan de vraag van de consument. Het principe ‘voor de consument van de consument’ zal de toon op deze website gaan zetten.

Retina Group

Contactpersoon: de heer R. Deen