Politiebericht Brabant-Noord: Oss

Datum nieuwsfeit: 30-03-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 30-03-2000
Persbericht district Maasland

INBRAAK WONING OSS Bij een inbraak in een woning aan de Kamperfoelistraat te Oss op 29 maart 2000 zijn sieraden en cheques weggenomen. Totale waarde onbekend. De daders forceerden een deur. DIEFSTAL AUTO HERPEN Vanaf de Waterstraat te Herpen is in de nacht van 29 op 30 maart 2000 een lichtblauwe Opel Astra, kenteken FJ-DR-31 ontvreemd. Waarde onbekend. AANRIJDING LETESEL OSS Bij een aanrijding op de kruising Molenstraat - Oostwal te Oss op 30 maart 2000 omstreeks 00.15 uur is een 17 jarige bromfietser uit Oss zwaar gewond overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Het slachtoffer kwam op de kruising in botsing met een 29 jarige bestuurder van een bestelbus uit Oss. De politie is op zoek naar getuigen van de aanrijding, met name naar de bestuurder van een auto, die achter de betrokken bestelbus reed. SNELHEIDSCONTROLE OIJEN Tijdens snelheidscontrole op de Beatrixweg te Oijen op 30 maart 2000 zijn 2 bestuurders bekeurd. Max. 80 km. Hoogst gemeten snelheid 93 km. Er passeerden tussen 06.45 en 08.45 uur 551 voertuigen. INBRAAK SCHUUR OSS Bij een inbraak in een schuur achter een woning aan de Driek van Erpstraat te Oss in de nacht van 29 op 30 maart 2000 is een zwarte Aprilia bromfiets ontvreemd. Waarde f5300,- De daders forceerden een deur. SNELHEIDSCONTROLE LITH Tijdens snelheidscontrole op de Mr. Van Coothstraat te Lith op 30 maart 2000 zijn 77 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 102 km. Er passeerden tussen 11.15 en 13.15 uur 570 voertuigen. MISHANDELING AUTOMOBILIST GEFFEN Een 22 jarige automobilist uit Oss is op 30 maart 2000 mishandeld door een nog onbekend gebleven andere weggebruiker. De man reed omstreeks 14.45 uur op de Rijksweg A50 onder Geffen en moest enkele malen remmen, ivm het verkeer voor hem. De bestuurder van een Volvo, die kort achter het slachtoffer reed, ergerde zich hier kennelijk aan. Vervolgens reed hij het slachtoffer klem en mishandelde hem. Hierbij kreeg hij klappen in zijn gezicht en een tand door de lip. Vervolgens reed de Volvo bestuurder weer weg richting Oss.