NOS-televisie programma-aankondiging 31 maart 2000

NOS-TELEVISIE PROGRAMMA-AANKONDIGING 31 MAART 2000

TV2

Mtwee

In Mtwee (23.00-23.55 uur) beelden van de wedstrijden Roda JC-Ajax en Heerenveen NEC. Zowel Ajax als Heerenveen maken kans op de tweede plaats in de KPN-Telecompetitie en dus op deelname aan de Champions League. Verder in deze uitzending een uitgebreid interview met zangeres Melissa Etheridge. In de studio spreken Mart en Maartje met cyberwardeskundige Eric Luijf (van TNO) over de ontwikkelingen op het gebied van oorlogsvoering via computers en er zijn niet eerder vertoonde beelden van de meest extreme vorm van reality tv die nu op de Russische televisie wordt uitgezonden. In dit programma worden kandidaten in zulke extreme situaties gebracht dat ze kans lopen te overlijden. Presentatie: Maartje van Weegen en Mart Smeets

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.16-22.29 uur) samenvattingen van de wedstrijden Heerenveen-NEC, Roda JC-Ajax en Den Bosch-Willem II in de KPN-Telecompetitie. Verder beelden van het vrij dansen tijdens het WK kunstrijden.

Voorlichting NOS Radio en Televisie
Petra Steenhoff