Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 31-03-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 31-03-2000 Persbericht district Land van Cuijk

GELD EN SIERADNE WEG BIJ WONINGINBRAAK Donderdagavond is ingebroken in een woning aan de Helderse Duinen in Overloon. De inbreker kwam binnen via een slaapkamerraam. Uit de woning worden diverse gouden sieraden en een bedrag van enkele honderden guldens vermist. De inbraak werd ontdekt door een buurman, die gattendeerd werd door het aanslaan van de honden in de woning. TWEE GEWONDEN BIJ AANRIJDING Donderdagmiddag zijn bij een aanrijding op de kruising Middenpeelweg Noordstraat in Wanroij twee personen gewond geraakt. Het ongeval ontstond toen een 37-jarige bestuurder uit Mill met zijn bestelauto linksaf sloeg om de Noordstraat op te rijden en daardoor de doorgang niet vrijliet voor een 30-jarige autobestuurder uit Handel die vanuit de richting Venray naderde. De auto van de Millenaar belandde op zijn kant en kwam tegen een lantaarnpaal tot stilstand. Hij werd door de brandweer bevrijd en is met onder andere een gebroken bekken opgenomen in het Maas-Ziekenhuis in Boxmeer. De man uit Handel is voor zijn verwondingen behandeld door een huisarts. AUTO WEG In de nacht van donderdag op vrijdag is op een bedrijfsterrein aan de Veerweg in Oeffelt een personenauto gestolen. Het betrof een zwarte Renault Clio, kenteken SV-XX-06. Waarde niet bekend. GEEN ENKELE BESTUURDER ONDER INVLOED De politie heeft afgelopen nacht in Cuijk en Boxmeer gecontroleerd op het gebruik van alcohol. In totaal hebben 34 bestuurders geblazen. Geen van hen had teveel gedronken.