Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 31-03-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 31-03-2000 Persbericht district Aa & Dommel

BEDRIJFSINBRAAK Bij een bedrijf aan de Ladonksweg te Boxtel is vannacht ingebroken. Alle kantoorruimtes werden doorzocht, en er verdween een bedrag van duizenden guldens, waarvan 2000 gulden aan buitenlandse valuta. BUXUS GESTOLEN De afgelopen twee weken zijn vanaf een perceel van een kwekerij aan de Oisterwijkseweg te Haaren meer dan 100 bolbuxusplanten gestolen en ongeveer 120 buxusplanten in de vorm van een piramide. De planten werden door onbekenden uitgestoken. De schade loopt in de duizenden guldens. MEISJE GEWOND BIJ AANRIJDING Vanochtend is op de Helvoirtseweg te Vught een 15-jarig meisje uit Vught tijdens het oversteken met haar fiets tegen een auto gereden. Hierdoor kwam zij ten val. Het slachtoffer is voor nader onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis te Den Bosch. TE VEEL GEDRONKEN (Biezenmortel) In de nacht van donderdag op vrijdag is een 29-jarige man uit Biezenmortel bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod en een geldboete van fl. 400,-. De controle vond plaats op de Biezenmortelsestraat in Biezenmortel. INBRAAK AUTO (Vught) Donderdagavond is ingebroken in een bestelauto, die geparkeerd stond aan de Ranonkelstraat in Vught. Een portier van de auto werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Uit de auto werden de autoradio-cdspeler, een autotelefoon, twee laserapparaten en een hoeveelheid gereedschap gestolen.