Monsterboard's Jeff Taylor breekt zeppelin-waterski-record

Datum nieuwsfeit: 31-03-2000

-PERSBERICHT-

31 maart 2000

Taylor persoonlijk uitgedaagd door Virgin oprichter en avonturier

MONSTERBOARD.NL'S JEFF TAYLOR BREEKT ZEPPELIN-WATERSKI-RECORD

Jeff Taylor, CEO van Monster.com, de moedermaatschappij van Monsterboard.nl, heeft het record waterskiën achter een zeppelin van Virgin oprichter Richard Branson verbroken. Taylor ging deze ultiem extreme sport uitdaging aan op verzoek van Branson zelf. Branson vestigde ooit het record door twee en een kwart kilometer achter een zeppelin te waterskiën. Taylor brak dit record door ruim twee en een halve kilometer langer dan Branson door te skiën achter Trump, de zeppelin van Monsterboard.nl.
Waterskiën achter een zeppelin is zeldzaam en is nog maar vier keer eerder klaargespeeld door avonturiers als Richard Branson ?en Jeff Taylor?. Het wachten is op de eerste Nederlander die het aan zal durven.

Onderschrift bij foto: Monsterboard.nls Jeff Taylor breekt Richard Bransons record door vijf kilometer te waterskiën achter de Monsterboard.nl-zeppelin.