Open Huis Mediacentrum wegens 20-jarig bestaan NOS-Teletekst

d.d. : 21 maart 2000
Nr. : 97

UITNODIGING

Op 1 april aanstaande bestaat NOS-Teletekst 20 jaar. Het is daarmee het oudste van de zogeheten nieuwe media. Ter gelegenheid van dit jubileum schrijven bekende Nederlanders, onder wie bankpresident Nout Wellink, Wim Dik en Aad Nuis, een pagina, die vanaf 31 maart voor iedereen op NOS-Teletekst te lezen is. Ook kijkers kunnen een bijdrage leveren aan het 'feestbestand'. Tenslotte wordt een speciale Teletekst-prijsvraag ontwikkeld, die op 31 maart en 1 en 2 april te volgen is.

Op 31 maart houdt NOS-Teletekst van 14.00 tot 18.00 uur in het Mediacentrum op het Mediapark te Hilversum open huis. U zult daar een visualisering aantreffen van de vele soorten informatie op Teletekst. Ook zullen de resultaten van een grootscheeps onderzoek onder de Teletekstgebruikers worden gepresenteerd. U bent daarbij van harte welkom.

Wanneer u het open huis van NOS-Teletekst wilt bijwonen verzoeken wij u zich voor 28 maart aan te melden via het bijgevoegde antwoordformulier.

Met vriendelijke groet,

Petra Steenhoff
NOS-Communicatie
NOS-TELETEKST 20 JAAR

Aan: Communicatie NOS Radio en Televisie
Petra Steenhoff
Faxnummer: 035 - 6774863

Naam:

Adres:

Telefoonnummer:

Namens:

Schrijvende pers/fotograaf*

zal op 31 maart a.s. aanwezig zijn tijdens het open huis van NOS-Teletekst in het Mediacentrum op het Mediapark in Hilversum.

* Doorhalen wat niet van toepassing is