'Peper bewijst openbaar bestuur slechte dienst'

Datum nieuwsfeit: 01-04-2000

Jonge Democraten Persberichten

"PEPER BEWIJST OPENBAAR BESTUUR SLECHTE DIENST"

De Jonge Democraten, de onafhankelijke jongerenorganisatie gelieerd aan D66, vindt dat Bram Peper het openbaar bestuur een slechte dienst heeft bewezen door af te treden als minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Door voor de publicatie van het eindrapport van de Rotterdamse raadscommissie af te treden, heeft Bram Peper een verkeerd signaal afgegeven aan bestuurders. Boris van der Ham, landelijk voorzitter Jonge Democraten: "Aftreden is de zwaarste conclusie die een bestuurder kan trekken. Dat mag je niet zomaar aangrijpen wanneer het je te heet onder de voeten wordt."
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen