Hetwinkelcentrum.nl van start

Datum nieuwsfeit: 03-04-2000
Ter attentie van de redactie.

Op 3 april gaat ons nieuwe internetproject van start. In verband hiermee sturen wij u dit persbericht, waarin de inhoud van het project staat omschreven. U zou dit persbericht kunnen gebruiken voor een redactioneel stuk. Voor meer informatie, of interviews, of plaatsing:

Bel onze redactie
en vraag naar dhr. S. Paulissen

Wanneer komt hetWinkelcentrum?
Na drie maanden intensief research en een half jaar ontwikkeling is het nieuwste online winkelcentrum van Nederland klaar. hetWinkelcentrum is de consumentvriendelijke aanvulling op de reeds aanwezige ‘zoek en vind-services’ op het internet. Het budget voor dit project bedroeg 2,5 miljoen en is dusdanig ingezet dat de internetgebruiker optimaal kan profiteren van het gemak en de mogelijkheden op het gebied van online shoppen. Op 3 april 2000 zal hetWinkelcentrum officieel online gesteld worden.
Wat is hetWinkelcentrum?
hetWinkelcentrum is een zeer overzichtelijk, snel online winkelcentrum waarin zo goed als alle Nederlandse winkels zijn vertegenwoordigd. In drie keer klikken heeft de bezoeker zijn product gevonden en kan het gegarandeerd bestellen. Winkels die geen bestelmogelijkheid hebben, worden niet in hetWinkelcentrum opgenomen! hetWinkelcentrum dringt de bezoeker niets op, maar biedt hem de vrijheid om zelf te bepalen wat hij wil. Of hij nou producten, aanbiedingen, winmogelijkheden of ontspanning zoekt, hetWinkelcentrum biedt het allemaal. Voor bedrijven is hetWinkelcentrum een geschikte aanvulling op hun promotiemiddelen. hetWinkelcentrum biedt bedrijven de mogelijkheid om banners te plaatsen tegen de laagste kosten binnen de winkelcentrum-branche. Andere promotieactiviteiten binnen hetWinkelcentrum zijn onder andere; het plaatsen van speciale aanbiedingen en prijsvragen. Hierbij komt dat de bedrijven een eigen statistiekenpagina krijgen. Aan de hand van deze pagina kunnen ze zelf oordelen over de efficiëntie van vertegenwoordiging in hetWinkelcentrum. Tenslotte krijgen alle winkels in hetWinkelcentrum een waarderingscijfer toegewezen, dat als indicatie voor de kwaliteit van hun site kan dienen.
Waarom hetWinkelcentrum?
In de huidige wirwar van productaanbod op het internet brengt hetWinkelcentrum de basisprincipes van online winkelen terug op het web:
- Snel specifieke producten vinden

- Gemakkelijk specifieke producten vinden
Alles wat tegen deze principes ingaat, is ontoelaatbaar voor hetWinkelcentrum.
Wie is hetWinkelcentrum?
hetWinkelcentrum is een initiatief van CARD Solutions, de nieuwe media afdeling van CARD Services. Een bedrijf dat al 5 jaar een vooraanstaande plaats inneemt in Internetland. CARD Solutions bestaat uit een professioneel internetteam dat dagelijks het web afsurft voor nieuws, de nieuwste winkels en de laatste internettrends. hetWinkelcentrum breidt dagelijks het aanbod van winkels uit waardoor de consument een steeds groter bereik van producten krijgt.
Randinformatie: (

Noot voor redacties