Commercieel Directeur E. Huygen verlaat Dutchtone

Datum nieuwsfeit: 03-04-2000

* 03 april 2000;
E. Huygen verlaat Dutchtone

E. Huygen, Commercieel Directeur van Dutchtone, heeft aangegeven de Dutchtone Groep te gaan verlaten. E. Huygen was een van de drijfveren bij de commerciële introductie van Dutchtone. In februari 1999 maakte Dutchtone een vliegende start en inmiddels heeft Dutchtone het vertrouwen gewonnen van 500.000 klanten. Mede door de groei van het bedrijf en de oprichting van de Dutchtone Groep - waarin Dutchtone met zusterbedrijven Casema en Euronet opereert - heeft het bedrijf zich nu gepositioneerd als een van de toonaangevende service providers in Nederland.

Hans Huygens is benoemd als interim Residential Customers Director. Anderhalf jaar heeft Huygens succesvol de Retail afdeling van Dutchtone geleid. Hij heeft een brede ervaring binnen de consumentenmarkt en in het bijzonder in de telecomindustrie.