Ernst & Young-partners voor fusie met Cap Gemini

e-mail: (fmairal@capgemini.fr)

Ernst & Young-partners in 15 landen
stemmen voor de fusie met Cap Gemini

Conform het proces dat werd vastgesteld in de overeenkomst van 28 februari jl., hebben in maart de Ernst & Young-partners gestemd over de overname van de Ernst & Young Consulting-activiteiten door Cap Gemini. Dat gebeurde in de volgende vijftien landen: Australië, België, Canada, Finland, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Nederland, Noorwegen, Spanje, Zweden, Zwitserland, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.

Deze 15 landen, die gezamenlijk ongeveer 95% vertegenwoordigen van de business van Ernst & Young Consulting, stemden vrijwel unaniem voor de transactie.

In de overige landen is het proces van contractondertekening en stemming nog gaande. Naar verwachting wordt dit proces eind april afgerond.

De voorwaarden van de transactie worden ter goedkeuring voorgelegd aan de aandeelhouders van Cap Gemini tijdens een buitengewoon algemene aandeelhoudersvergadering die gepland is op 23 mei 2000 in Parijs.

Voor meer informatie: www.capgemini.com