Duke neemt Mobil's gasdistributie over

Duke neemt Mobil's gasdistributie over

DUKE ENERGY INTERNATIONAL NEEMT MOBIL'S EUROPESE GASDISTRIBUTIE- EN

HANDELSMAATSCHAPPIJ OVER

Londen/Houston - Duke Energy International (DEI) en ExxonMobil maakten vandaag bekend dat een groepsmaatschappij van Duke Energy 100% van de aandelen in Mobil Europe Gas Inc. (MEGAS), een vooraanstaande Europese gasdistributie- en handelsmaatschappij, gevestigd in Nederland, overneemt van de Mobil Corporation.

MEGAS wordt na de totstandkoming van de overname Duke Energy International Netherlands Trading and Marketing B.V., die alle verplichtingen van MEGAS uit hoofde van haar bestaande gasleverings-, gastransport- en gasverkoopovereenkomsten op zich neemt.

MEGAS ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen