Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven

Datum nieuwsfeit: 03-04-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven 3-04-2000 2e persbericht 3 april 2000

Berichten uit de regio

Eindhoven: Rijden tijdens ontzegging
Maandagmorgen heeft een 38-jarige Eindhovenaar een Proces Verbaal gekregen voor het rijden met ontzegging van de rijbevoegdheid. Deze ontzegging had hij een week geleden gekregen toen hij onder invloed had gereden. De man kon zijn spullen uit een daarbij in beslag genomen auto komen halen. De man verscheen al autorijdend bij het bureau.
Helmond: Diefstal uit bedrijf
In de nacht van zondag op maandag is aan de Breedijk in een bedrijf ingebroken. Aan de achterzijde is een ruit vernield. Ook was de ruit van een bedrijfsauto ingeslagen. Uit de auto was handgereedschap weggenomen. In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijf aan de Dongestraat. De toegangsdeur was opengebroken. Er was ingebroken in een bestelauto in het pand. Er wordt gereedschap vermist.

Helmond: Diefstal uit woning
In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in de garage van een woning aan de Warandelaan. Er worden een damesfiets en bladblazer vermist. Hoe men is binnengekomen is niet duidelijk.
Helmond: Diefstal auto
In de nacht van zondag op maandag is van de Vechtstraat een blauwe Volkswagen Golf, kenteken 83-DF-FJ, gestolen. In dezelfde straat werd ingebroken in een auto, waaruit elf tassen verdwenen. De artikelen in die tassen vertegenwoordigen enkele duizenden guldens.
Son: Inbraak in bedrijf
Dit weekend is in een bedrijf op Ekkersrijt ingebroken. Een wand van het pand was vernield. Uit het magazijn zijn verschillende dozen met gereedschap weg.

Mierlo: Inbraak in woning
Aan de Marktstraat is in de nacht van zondag op maandag ingebroken in een woning. Aan de achterzijde is een raam opengebroken en kasten werden doorzocht. Vermist wordt een geldbedrag van rond fl. 150,-. Aan de Nijverheidsweg werd diezelfde nacht een raam aan de achterzijde van een woning opengebroken. De begane grond werd doorzocht. Vermist worden een fototoestel, GSM, aantal CDs en identiteitsbewijzen.
Nuenen: Beeld uit park weg
Zondag is, tijdens de openstelling voor publiek, van het klooster aan het Park is een beeld, genaamd De moederboom gestolen.
Middelbeers: Inbraak in school
Dit weekend is ingebroken in een school aan de St. Jorisstraat. Aan de achterzijde werd een ruit ingeslagen. Er worden een monitor en Systeemkast vermist.

Westerhoven: Diefstal auto
Van de Steenovens is in de nacht van zondag op maandag een Volkswagen Golf, kenteken TL-TJ-16, gestolen.