Comité van aanbeveling Sweet Lake China Zoetemeer bijeen

Datum nieuwsfeit: 03-04-2000

Comité van aanbeveling Sweet Lake China voor het eerst bijeen: 'Besluitvorming rond Sweet Lake China wordt met spanning tegemoet gezien.'

Het comité van aanbeveling (30 maart voor het eerst bijeen) dat zich actief wil inzetten voor de vestiging van het cultuurhistorische park Sweet Lake China in Zoetermeer bestaat uit: Mr. H. van den Broek (oud minister van buitenlandse zaken en voormalig EU commissaris), prof. dr. F.M. Go (Hoogleraar faculteit bedrijfskunde en marketing, Erasmus Universiteit Rotterdam), drs. A. Kraaijeveld (voorzitter vereniging FME/CWM, voorzitter Platform Nederland-China), mr. P.A. Nouwen (voorheen hoofddirecteur ANWB).

De gemeente Zoetermeer en de initiatiefnemers kijken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen