Boekpresentatie: 'Management Sourcing'

Datum nieuwsfeit: 04-04-2000
PERSBERICHT

'Management Sourcing' van Henk Bremer eye-opener voor topmanagers: "Elk bedrijf heeft een managementprobleem..."

Utrecht, 30 maart 2000 - Op dinsdag 4 april a.s. wordt het eerste exemplaar van het boek 'Management Sourcing' uitgereikt aan prof. drs Wessel Ganzevoort. In Management Sourcing betoogt auteur Henk Bremer dat verouderde arbeidsmarkt-paradigma's in bepaalde omstandigheden de inzet van de juiste management-competenties in de weg staan.

Levenslang werken en carrière maken bij één organisatie is tegenwoordig eerder uitzondering dan regel. Met 'job rotation' en 'management development' doen organisaties er alles aan managementtalent te behouden. Maar geen enkele organisatie is ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen