Kleine winst TakeitNow over 1999 bij 2,5 miljoen omzet

Datum nieuwsfeit: 04-04-2000
Bron: TakeitNow
PERSBERICHT

Omzet TakeitNow in 1999 2,5 miljoen gulden, en anderhalve ton winst. Omzet groeit met drie cijfers.

Bilthoven - 4 april 2000. TakeitNow.com heeft in 1999 2,5 miljoen gulden

omzet geboekt, en anderhalve ton winst voor belasting, overeenkomstig de voorlopige jaarcijfers. De winkelactiviteiten waren nagenoeg kostendekkend, de winstbijdrage is geheel te danken aan shop hosting-diensten ten behoeve van de detailhandel. Naar verwachting groeit de omzet in 2000 met minimaal 200% naar tussen de 7,5 en 10 miljoen gulden, en zal er opnieuw een kleine winst geboekt worden, voornamelijk uit shop hosting-activiteiten.

Het is de filosofie van TakeitNow.com dat de huidige generatie internetbedrijven niet alleen omzetgroei maar ook winst moeten laten zien, om klanten een stabiele dienstverlening te kunnen garanderen.

Over TakeitNow
TakeitNow.com introduceerde op 14 januari dit jaar als eerste pure eseller in Nederland haar webwinkel voor computer hardware en software. Belangrijke ontwikkelingen zijn de introductie van de maatwerk-pc
(www.pcnow.nl/), Take It now Business EdiTion (www.tibet.nl) en TakeitNow.be. Daarnaast investeert TakeitNow in een initiatief in de sportbranche (www.futurumshop.nl/) en de kledingbranche (www.yourshirt.com/) en licenseert zij haar winkelinfrastructuur aan derden.

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met:
- TakeitNow.com, (info@takeitnow.com), +31 (0)6-54 25 64 76