Cosun realiseert NLG 49 miljoen winst in 1999

Datum nieuwsfeit: 04-04-2000

Cosun realiseert NLG 49 miljoen winst in 1999
Koninklijke Cosun, internationaal producent van ingrediënten voor de voedingsmiddelenindustrie, realiseerde in 1999 een stijging van het bedrijfsresultaat met 14% tot NLG 101 miljoen (1998: NLG 88 miljoen). Vooral een sterke groei in het segment ‘klantspecifieke ingrediënten’ (op maat samengestelde voedingsingrediënten) en een bevredigende bietencampagne, die resulteerde in een hoger resultaat voor Suiker Unie, droegen hieraan bij. De resultaten van ‘participaties & investeringen’ bleven, met uitzondering van die van Aviko, achter bij de verwachtingen. Het nettoresultaat kwam uit op NLG 49 miljoen (1998: NLG 50 miljoen).
Strategie
Cosun heeft in ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen