WRQ neemt Team Integration over

Datum nieuwsfeit: 04-04-2000
WRQ neemt Team Integration over

Acquisitie vergroot de wereldwijde mogelijkheden op het gebied van enterprise applicatie-integratieservices en partnerondersteuning

Den Haag, 4 april 2000 -WRQ, aanbieder van software voor e-business infrastructuren, maakt bekend dat het de in Bellevue, Washington gevestigde firma Team Integration heeft overgenomen.

Recente productacquisities door WRQ op het gebied van enterprise applicatie-integratie, waaronder SuperNova en Apptrieve, gecombineerd met een uitgebreide kennis van hostsystemen en het beheer van web-operaties, sterke partnerrelaties en diepgaande consultancy-expertise, positioneren WRQ als een toonaangevend leverancier van enterprise
applicatie-integratieoplossingen.

"Al bijna twee decennia heeft WRQ zich gericht op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen