Politieberichten Friesland: Leeuwarden

Datum nieuwsfeit: 04-04-2000

Politiebericht Friesland: Leeuwarden 4-04-2000 Politieberichten van maandag 3 april (13.00 uur) tot en met dinsdag 4 april (07.00 uur)

Leeuwarden: inbraak school
Afgelopen weekend werd ingebroken in een school van het Gomarus College aan de Plataanstraat. Door verbreking van een bovenlicht, kwam men de school binnen. Uit een klaslokaal werd een computer weggenomen. Namens de school heeft een man van 51 jaar uit Leeuwarden aangifte gedaan.

Leeuwarden: diefstal aanhangwagen
Maandag tussen 18.00 en 18.40 uur werd een aanhangwagen gestolen vanaf de Marningeweg. De aanhangwagen zat gekoppeld achter een bestelauto en stond voor de woning van de aangever, die even thuis zat te eten. Hij had de aanhangwagen, bijna nieuw, merk powertrailer, gegalvaniseerd met groene houten panelen, afmetingen 2.50 x 1.32 meter, vanmiddag gehuurd bij een bedrijf uit Berlikum. De man, een 28-jarige inwoner uit Leeuwarden, heeft aangifte gedaan.

Bureau Voorlichting & PR: 058 - 880 8272