Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Genesys CC Analyzer verbetert service en software

Datum nieuwsfeit: 04-04-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Genesys CC Analyzer verbetert klantenservice en efficiëntie rapportagesoftware met tools voor historische prestatieoverzichten

Huizen, 4 april 2000 - Genesys Telecommunications Laboratories kondigt de nieuwe, geavanceerde Genesys CC Analyzer aan, software die rapportages verzorgt voor customer contact centers. Deze software geeft bedrijven volledig inzicht in alle klantinteracties en operaties in contact centers. Daarmee kunnen contact center managers het gedrag van klanten analyseren en direct correcties aanbrengen om de service continue te kunnen aanpassen. CC Analyzer biedt eenvoudig toe te passen grafische mogelijkheden om op maat gemaakte rapporten te ontwikkelen, waarmee o.a. de efficiëntie van de interactie met de klant in kaart kan worden gebracht.

"CC Analyzer is een krachtig tool om de informatie die door interactie met de

klant wordt verkregen, vast te leggen. Deze kritische informatie kan vervolgens

worden ingezet om de relatie met de klant te verbeteren", aldus Don Steul,

director Internet en Analytical Applications. "We zijn trots dat we, na

verschillende pilots, CC Analyzer met zijn vooruitstrevende rapportage- en

analysemogelijkheden op de markt kunnen brengen."

In samenwerking met CC Pulse, Genesys' product voor het bijhouden van

'real-time' activiteiten in contact centers, verzorgt CC Analyzer een groot

aantal standaardrapporten die gegevens bevatten over de activiteiten van

medewerkers, de omgang met klanten en het succes van toegepaste regels voor

interactiestrategieën.

Rapportagecategorieën

CC Analyzer omvat de volgende rapportagecategorieën:

Status en prestaties van medewerkers, waardoor bedrijven in staat zijn:


- te analyseren wat voor soort interacties de medewerkers afhandelen;

- te meten hoe efficiënt medewerkers in de loop van de tijd zijn geweest,

bijvoorbeeld aan de hand van het gemiddelde

aantal interacties per communicatiekanaal, de responstijd en de wachttijd.

Wachtrijbeheer, waardoor bedrijven in staat zijn:


- de status van inkomende gesprekken, e-mails en webcontacten te analyseren;


- het volume aan interacties per locatie te meten met het oog op de
capaciteitsplanning;


- de efficiency van het contact center en van de interacties in de loop van

de tijd te meten;


- trends in de leegloop te analyseren om de productiviteit tijdens stille

perioden te verhogen.

Routering van interactie en self-service, bijvoorbeeld in de vorm van Interactive Voice Response (IVR), waardoor bedrijven in staat zijn:


- gesprekken die met IVR-systemen zijn afgehandeld te vergelijken met
gesprekken die via een router aan medewerkers zijn toegewezen;


- vast te stellen in hoeverre het gewenste serviceniveau wordt gehandhaafd;


- rapporten op basis van vaardigheden te ontwikkelen.
Beschikbaarheid

Genesys CC Analyzer is wereldwijd beschikbaar voor bestaande klanten op het

Genesys 5.1.5 platform en via de gebruikelijke directe en indirecte

Genesys-kanalen voor nieuwe klanten.

Over Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., een onafhankelijke

dochter-onderneming van Alcatel, was één van de pioniers op het gebied van

computer-geïntegreerde telefonie (CTI) en is nu uitgegroeid tot een marktleider

op het gebied van infrastructuur-onafhankelijke contact center oplossingen voor

de e-business en service provider markt. De oplossingsarchitectuur van Genesys

groeit met de onderneming mee en biedt ondersteuning voor de door de klanten

geprefereerde communicatiekanalen - spraak, Internet, e-mail, enz. Naast het

hoofdkantoor in San Francisco heeft Genesys wereldwijd 43 verkoopkantoren. Meer

informatie over Genesys is te vinden op www.genesyslab.com.

Voor meer informatie:

Genesys Telecommunications Laboratories Brodeur Schoep & Van der

Toorn

Fred Janssen Ingrid Mooij

Tel. +31 (0) 35 528 9095 Tel. +31 (0) 20 487 4000

Email: (fredj@genesyslab.co.uk) Email: (ingrid.mooij@svdt.nl)

(See attached file: 04-04-00 Genesys CC Analyzer.doc)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie