Bayer AG: Polyurethaan-spuitsystemen succesvol bij sanering

Datum nieuwsfeit: 05-04-2000
Bayer AG Benelux

Polyurethaan-spuitsystemen succesvol bij de sanering van riolen Veilige slijtlaag ter bescherming van het grondwater

Succesvol concept verfijnd en verder ontwikkeld

Brussel - Schoon water wordt steeds kostbaarder. Daarom moet het tegen verontreiniging - bijvoorbeeld door exfiltraties van kanaalbuizen beschermd worden. Aan de andere kant dienen zuiveringsinstallaties niet nodeloos belast te worden door grondwater dat via lekke buizen of schachten in het riool belandt.

Van dichte riolen profiteert dus zowel het milieu als de waterzuivering. Schachtbodems van Baytec®RT, een microben- en chemicaliënbestendig polyurethaan (PUR) van Bayer AG, Leverkusen, worden sinds meer dan 5 jaar ingezet om ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen