VersaTel breidt directie uit

Datum nieuwsfeit: 05-04-2000

VersaTel breidt directie uit ter versterking van snelle groeiplannen

Aad Beekhuis versterkt Raad van Bestuur als Chief Network Officer, Sidney Geneste benoemd als Managing Director Nederland en Attila Gültuna benoemd als Managing Director Carrier Services

Amsterdam, 5 april 2000 - VersaTel Telecom International N.V. een snelgroeiende en concurrerende aanbieder van spraak-, data- en Internet diensten in de Benelux en noordwest Duitsland, maakt bekend dat het de heer Aad Beekhuis heeft benoemd als Chief Network Officer. De heer Beekhuis is hiermee tevens lid van de Raad van Bestuur van VersaTel Telecom International N.V.

De heer Beekhuis was ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen