Verslag Twinsoft symposium over veranderingen in de markt

Datum nieuwsfeit: 05-04-2000
Persbericht

Op 28 maart 2000 heeft Twinsoft voor haar cliënten een symposium verzorgd in Media Plaza te Utrecht. Dit symposium handelde over de veranderingen in de markt en het gevolg voor de bedrijfsprocessen. Prof. Dr. Cor N.A. Molenaar heeft zijn gehoor op een interactieve manier kennis laten maken met zijn visie op de marktontwikkelingen in e-Business, Supply Chain Management en Customer Relationship Management. Door een grotere dynamica in de markten moeten organisaties zich steeds meer richten op directe klantcontacten. Hiertoe worden front-office systemen ingericht om, op basis van eenduidige kennis, contacten te onderhouden. Twinsoft koppelt de front-office aan de back-office en ondersteunt een multi-channel benadering met een eenduidig klantbeeld. Systeemintegratie moet gebeuren op basis van een outside-in focus en niet andersom. Twinsoft is het softwarehuis bij uitstek voor de ICT-dienstverlening in bedrijfskritieke omgevingen, daar waar 365 dagen per jaar en 24 uur per dag service moet worden verleend. De missie van Twinsoft is derhalve dat 'zij zich tot doel stelt om kennis te leveren voor het koppelen, ontsluiten en beheren van informatiesystemen. Hierbij richt zij zich specifiek op systemen en toepassingen die de continuïteit in de bedrijfsvoering ondersteunen'. Twinsoft heeft kennis van zowel de techniek als van de bedrijfsprocessen en is sterk vertegenwoordigd in de bancaire en telecomsector. Er zijn vier Competence Centers die elk zijn toegesneden op een specifieke behoefte in de markt, te weten: Infrastructuur voor het ontwerpen, bouwen en implementeren van bedrijfskritieke omgevingen; Applicatie Ontwikkeling Beheer voor het operationeel, technisch, applicatief en functioneel beheer in een 365 * 24 uur-omgeving en Opleidingen, als Compaq Authorized Training Center verzorgt Twinsoft alle Compaq NSK-trainingen.
"We make infosystems work. 365 * 24."

Twinsoft
Havenweg 24A