Beursintroductie Newconomy uitgesteld

Datum nieuwsfeit: 05-04-2000
Newconomy

Gezamenlijk bericht van ABN AMRO Bank N.V. en Newconomy N.V.

BEURSINTRODUCTIE NEWCONOMY UITGESTELD

Amsterdam, 5 april 2000 - Ingegeven door de momenteel zeer hoge volatiliteit (schommelingen) op de aandeelmarkten wereldwijd maken ABN AMRO Rothschild en Newconomy N.V. ('Newconomy') bekend dat zij besloten hebben de inschrijving op de emissie van gewone aandelen Newconomy niet open te stellen met ingang van 5 april 2000.

ABN AMRO Rothschild en Newconomy zullen op basis van de ontwikkelingen in de kapitaalmarkt een nieuwe datum voor de start van de emissie vaststellen.

Beschikt u dankzij deelname aan de voorkeursinschrijving op de site www.newconomy.nl over een unieke member-code dan blijft deze geldig. U hoeft zich dus niet opnieuw in te schrijven op het moment dat de inschrijving op aandelen Newconomy begint.