Nederlandstalige Psion Revo Organizer

5 april

De Nederlandstalige Psion Revo Organizer
Lekker bijdehand

Hoofddorp, 5 april 2000 - Psion Computers, wereldleider op het gebied van palmtop computers, kondigt de Nederlandstalige Psion Revo aan.

De Revo is de nieuwste organizer in de palmtop computer range van Psion en is vanaf nu ook in Nederlandstalige versie leverbaar. De Nederlandstalige versie van de Revo verschilt alleen in taal van de Engelstalige machine, beide machines hebben verder dezelfde functionaliteit. De Revo heeft een gewicht van 200 gram, haarscherp touch screen en gebruiksvriendelijk toetsenbord. De Psion Revo beschikt niet alleen over organizer- en agenda applicaties, maar ook andere vormen van persoonlijke informatie die je onderweg tot je beschikking wilt hebben, zoals e-mail en internet.

screenrevo

"Met de introductie van de Nederlandstalige Revo bieden wij onze klanten een extra stukje service, zoals ze van ons gewend zijn", vertelt Marga Actor, Product Manager Psion Computers. "Een groot deel van onze gebruikers werkt graag met een Nederlandstalige Psion machine. Met de introductie van de Nederlandstalige Revo willen wij aan deze behoefte van een deel van onze klanten tegemoet komen. Psion onderscheidt zich van haar concurrenten met Nederlandstalige versies van de palmtop computer range: de Series 3, Series 5 range en nu ook de Revo. Andere leveranciers leveren geen Nederlandstalige machines."

Bij de Revo zijn connectiviteitssoftware, docking station en netstroomadapter inbegrepen. Een uitgebreide reeks additionele software en randapparatuur is beschikbaar, waaronder presentation makers, route planners, spelletjes en het eerste infrarood modem ter wereld: het 56K Travel Modem. De prijs van de Nederlandstalige Revo is fl.1099,- (inclusief btw). De Engelstalige Revo kost fl. 999,- (inclusief btw).

Meer informatie over de Revo kunt u vinden op:
www.psion.nl, www.psion.net en www.mobile.psion.com. Psion Nederland BV is gevestigd te Hoofddorp en distribueert handheld- en palmtop computers, programmatuur en datacommunicatieproducten. Het assortiment van Psion-producten omvat een grote verscheidenheid aan modellen, software en randapparatuur. De Psion-producten worden verkocht via een uitgebreid netwerk van dealers en distributeurs.

Noot voor redacties