Bijeenkomst Genootschap voor Informatica over e-commerce

Datum nieuwsfeit: 05-04-2000
Nederlands Genootschap voor Informatica

Deze activiteit, georganiseerd door Regio Noord-Nederland vindt plaats op : Wo 05-04-2000 17:30 tot 20:00
Beschrijving
De ec-mmerce-visionair Harry de Wit is directeur van Noordelijke Dagblad Combinatie Elektronische Media B.V.. Onder zijn inspirerende leiding worden onder andere de websites van het Nieuwsblad van het Noorden, de Leeuwarder Courant en het Nederlands Studentennet geexploiteerd. Naast "platte" tekst komen binnenkort geluid en bewegend beeld op deze sites. Gewone informatie zal worden aangevuld met allerlei soorten elektronische transacties. Hoe denkt hij deze stormvloed aan inhoudelijke gegevens te kunnen beheersen? Meer informatie over deze activiteit kunt u verkrijgen bij Theo VerbeekKosten: 10 gulden voor leden 15 gulden voor niet-leden betalen aan de zaal bedrag is inclusief een broodmaaltijd
Lokatie Zalencomplex Martinihal Groningen te Groningen (naast Gasunie-gebouw).
Ingang via de noordelijke vakbeurs ICTnetworks2000, welke op 5 en 6 april in de Martinihal plaats vinden. U krijgt een toegangskaart voor de beurs aangeboden als u zich vooraf elektronisch aanmeld via www.ictnetworks.nl.