Molenaar nieuw lid Raad van Commissarissen Unique

Datum nieuwsfeit: 05-04-2000
PERSBERICHT

Unique International N.V., leverancier van kennis en capaciteit op de arbeidsmarkt, maakt bekend dat:

Professor dr. C.N.A. Molenaar wordt voorgedragen als lid Raad van Commissarissen Unique International N.V., vanwege zijn specifieke deskundigheid op het gebied van IT en e-commerce.

Almere, 5 april 2000 * Op 19 april, tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders Unique International N.V., wordt de heer prof.dr. C.N.A. Molenaar voorgedragen als lid van de Raad van Commissarissen. De voordracht van de heer Molenaar sluit aan op het gewenste profiel in relatie tot de strategische ontwikkelingen op het gebied van IT en e-commerce binnen Unique International.

De heer Molenaar (51) promoveerde in januari 1997 op de toepassingsmogelijkheden van informatietechnologie op marketing. In maart 1999 is de heer Molenaar benoemd tot Hoogleraar E-marketing aan de Bedrijfskundefaculteit van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Momenteel is de heer Molenaar werkzaam als zelfstandig consultant voor Internet en e-commerce toepassingen. Hiervoor was hij directeur en oprichter van One2one interactive marketing en Ogilvy & Mather Dataconsult.

De huidige Raad van Commissarissen van Unique International N.V. bestaat uit de heren drs. C.J. Brakel (President), prof.dr. M.H. Battaille en drs. J.B. Wolters. De heer drs. J.B. Wolters heeft aangegeven zich na een zittingsperiode van twaalf jaar niet herkiesbaar te stellen tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders.

Unique International N.V. is een internationaal opererende groep op het gebied van human resources, facility management, employability en facilitering van loopbanen van flexibele professionals. De werkmaatschappijen zijn actief in algemene en technische uitzending, projectarbeid, technische detachering, call-centers, consultancy, opleidingen en trainingen. Hierbij zijn België en Nederland vooralsnog de primaire markten.