PvdA chatsessie: 'De toekomst van de arbeid'

Datum nieuwsfeit: 06-04-2000
Partij van de Arbeid

Den Haag, 4 april 2000

PVDA HOUDT CHATSESSIE OVER

'DE TOEKOMST VAN DE ARBEID'

Op donderdag 6 april aanstaande houdt de PvdA een chatsessie over 'De toekomst van de Arbeid'. Van 11.00 tot 12.00 uur zal op de PvdA-website gechat worden over de rol van arbeid in de toekomst. Allerlei aspecten zullen hierbij aan bod komen, zoals: de toegang tot de arbeidsmarkt, flexibilisering en zekerheid, arbeid en zorg en inkomensverdeling.

De discussieleider van de chatsessie is Tweede-Kamerlid José Smits. Verder zal aan de chatsessie worden deelgenomen door onder meer PvdA-voorzitter Marijke van Hees, PvdA-fractievoorzitter Ad Melkert, Tweede-Kamerlid Jan van Zijl en mensen met verschillende beroepen.

De chatsessie wordt gehouden ter gelegenheid van de start van het project 'De Toekomst van de Arbeid'. Het doel van dit project is het inventariseren van nieuwe vragen die worden opgeroepen door de stormachtige ontwikkelingen op de arbeidsmarkt. Deze vragen moeten vervolgens worden voorzien van nieuwe sociaal-democratische antwoorden. Vanaf vandaag is op de PvdA-website een speciale webpagina geopend waar bezoekers meer informatie over het project kunnen vinden en kunnen reageren op vragen die worden gesteld:

www.pvda.nl/tk/toekomstarbeid/toekomstarbeid.html

De chat kan live gevolgd worden op de PvdA-website ( www.pvda.nl).

Noot voor redacties