Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Datum nieuwsfeit: 06-04-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 6-04-2000
Persbericht district De Leijgraaf

AUTO GESTOLEN Op de Chrysantenstraat in Veghel is tussen dinsdagavond en woensdagmorgen een bestelauto gestolen. Het betrof een witte Volkswagen, kenteken VR-HF-83. Waarde niet bekend. ONDER INVLOED De politie heeft afgelopen nacht op de Mellesingel in Uden een 67-jarige inwoner van die plaats aangehouden omdat hij onder invloed reed. De man kreeg een rijverbod van vier uur en een 303882 DIEFSTAL UIT SPORTCOMPLEX Uit een kleedkamer van een sporthal aan de Liessentstraat in Volkel is woensdagavond een portemonnee en een mobiele telefoon gestolen. In de portemonee zaten enkele pasjes en bijna f.100,--. AUTO IN DE SLOOT Op de kruising Graspeel - Middenpeelweg in Zeeland is woensdagavond bij een aanrijding een personenauto in de sloot geraakt. De bestuurder, een 22-jarige man uit Nijmegen, kreeg op de kruising geen voorrang van een 80-jarige autobestuurder uit Zeeland. De Nijmegenaar ramde daarbij een tweetal bomen en een verkeersbord en kwam in de sloot tot stilstand. Hij liep een hoofdwond op en is daarvoor behandeld in een Nijmeegs ziekenhuis. De bestuurder uit Zeeland had lichte pijn op de borst.