Uitbreidingen Enterprise Edition-software van Orchestream

Datum nieuwsfeit: 07-04-2000
Orchestream kondigt uitbreidingen aan van
Enterprise Edition Policy Management Software

Amsterdam, 6 april 2000 - Orchestream, leverancier van software voor IP-service-activation, heeft vandaag diverse uitbreidingen aangekondigd voor zijn Enterprise Edition-software, de bekroonde technologie waarmee prestaties van applicaties op IP-Wide Area Networks (WAN's) worden gewaarborgd. Het bedrijf komt daarnaast met de volgende drie aankondigingen.

Allereerst meldt het bedrijf dat Toys "R" Us, 's werelds grootste warenhuis voor kinderen, gezinnen en amusement, met succes tests met Orchestream's Enterprise Edition-software heeft uitgevoerd.

"Door het uitgebreid inzetten van nieuwe applicaties voor gastenservice, Internet-toegang en e-mail in al onze 1100 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen