Intel: 'Voorbereiden op integratie via Internet Business'

Datum nieuwsfeit: 07-04-2000
Intel spoort Nederland aan zich voor te bereiden op wereldwijde integratie via Internet Business van de derde generatie

Nieuwegein, 7 april 2000 - Tijdens een keynote-speech aan Nederlandse industrieleiders, heeft Michael J. Fister, Intel vice president en general manager van de Enterprise Server Group, Nederlandse ondernemers aangespoord te profiteren van de derde generatie Internet Business. Deze evolutionaire stap van de Internet-economie biedt belangrijke nieuwe kansen en uitdagingen.

"In de derde generatie Internet Business zullen organisaties Internet-technologie gebruiken om hun lokale en internationale transacties met toeleveranciers elektronisch en in real-time te beheren," aldus Fister. "Nu meer en meer ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen