Nieuw album Patrick Bruel

Datum nieuwsfeit: 07-04-2000

BMG NEDERLAND

NIEUW ALBUM PATRICK BRUEL

Op 7 april a.s. verschijnt het nieuwe album van Patrick Bruel: Juste Avante. Zijn laatste studio album Bruel dateert uit 1994. De Franse chansonnier was onlangs nog te zien in diverse tv programma s waaronder de Tros TV Show, de Staatsloterijshow en Gordon Doorgedraaid. Hierin bracht hij zijn nieuwe single, J Te Mentirais ten gehore. In thuisland Frankrijk zijn er van Juste Avant inmiddels al meer dan 600.000 exemplaren verkocht.

Op 6 juni zal Patrick Bruel een concert geven in Muziekcentrum Vredenburg. De voorverkoop is 1 april van start gegaan bij de bekende voorverkoopadressen.

Patrick Bruel is in Frankrijk al lang een ster als hij in 1992 eindelijk ook in Nederland doorbreekt met de single Casser La Voix (live versie) na een optreden in de TV Show. Zowel de Tros, de Franse Ambassade, Mojo concerts en BMG worden de volgende dag overstelpt met telefoontjes.
Later dat jaar geeft hij zijn eerste concert in Nederland in een uitverkocht Vredenburg. Een paar jaar later treedt hij weer in Nederland op: dit keer tweemaal in een uitverkocht Ahoy.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: BMG NEDERLAND B.V.

Kim van Adelberg
Telefoon: (035) 6256 231