Nos-televisie programma-aankondiging

NOS-TELEVISIE PROGRAMMA-AANKONDIGING 7 APRIL 2000

TV2

Mtwee

In Mtwee (23.00-23.55 uur) een uitgebreide samenvatting van de wedstrijd Fortuna Sittard-PSV in de KPN-Telecompetitie en hoogtepunten uit de wedstrijden AZ-De Graafschap en NEC-Roda JC. Na langdurig ziek te zijn geweest heeft Bisschop Muskens in januari zijn werkzaamheden hervat, hoewel hij nog steeds niet de oude is. Hij spreekt hierover met Mart en Maartje in de studio. De muzikale bijdrage komt deze keer van Misia, de grote vernieuwer van de Portugese Fadomuziek. Peter d’Hamecourt heeft een reportage gemaakt over de vele mafiamoorden op bekende Russen. Hij spreekt hier o.m. over met een van de voetballers van Spartak Moskou, die voortdurend gevolgd wordt en in angst leeft. Tenslotte is de Nederlandse kunstenaar Iepe Rubing te gast in de studio. Hij heeft enige tijd in Japan heeft vastgezeten omdat hij op een kruispunt in Tokio een act opvoerde waardoor ongeveer 3500 mensen bleven stilstaan. De politie verdacht hem van betrokkenheid bij een sekte en sloot hem op. Presentatie: Maartje van Weegen en Mart Smeets

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.16-22.29 uur) samenvattingen van de wedstrijden Fortuna Sittard-PSV, AZ-De Graafschap en NEC-Roda JC in de KPN-Telecompetitie.

Voorlichting NOS Radio en Televisie
Petra Steenhoff