Waarschuwing aanbieders effectendiensten zonder vergunning

Datum nieuwsfeit: 07-04-2000
Stichting Toezicht Effectenverkeer

Pers- en Nieuwsberichten

Stichting Toezicht Effectenverkeer (STE)
Amsterdam, 7 april 2000

Waarschuwing tegen het aanbieden van effectendiensten zonder vergunning door Zwitserse effectenbemiddelaars
Bij de Stichting Toezicht Effectenverkeer (STE ) zijn feiten bekend dat Lake Advisory House GmbH, statutair gevestigd in Immensee, en First Equity Trust AG, statutair gevestigd te Pratteln, beide in Zwitserland, in Nederland effectenbemiddelingsdiensten aanbieden zonder dat deze instellingen beschikken over de daartoe vereiste vergunning van de STE.
Lake Advisory House GmbH is een Zwitserse onderneming die bemiddelingsdiensten aanbiedt bij het aangaan van forex (valuta)-transacties. Lake Advisory House ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen