Erigen benoemt marketing communications manager

Datum nieuwsfeit: 10-04-2000

ERIGEN BENOEMT CHRISTIAN WIEDEMAN TOT MARKETING COMMUNICATIONS MANAGER

Hilversum, 10 april - Erigen, een nieuwe eBusiness applicatieleverancier, heeft Christian Wiedeman ( 28 jaar) benoemd tot marketing communications manager. In deze functie is Christian verantwoordelijk voor het opzetten van de marketingstrategie van het bedrijf dat in 1999 is opgericht. Daarnaast zorgt hij voor de branding van Silknet Software op de Nederlandse markt. Christian komt van Sun, waar hij werkte als Channel Account Manager, Christian werkte eerder bij Amyyon en Unisys.

Erigen
Erigen, heeft een exclusief contract gesloten voor het leveren van Silknet-software op de Nederlandse markt. Erigen is hiermee een van de meest vooraanstaande software-leveranciers op het gebied van eBusiness. Silknet-sofware is in gebruik bij traditionele bedrijven als 3Com, Bank of America, Pacific Bell, Microsoft, Sprint, ZD Education en New Economy bedrijven als E*Trade, Beyond, Priceline en Carsdirect.
Erigen helpt organisaties met het integreren van een eBusiness strategie in het traditionele bedrijfsmodel. Best-of-class toepassingen uit telefoon, e-mail, WAP en internet omgevingen worden hierbij geïntegreerd in een Contact Center. Deze klantcentrische oplossingen maken interactie, samenwerking en transactie mogelijk tussen personeel, partners, leveranciers en klanten. Gepersonaliseerde self service en virtual assistance leiden hierbij tot verhoogde customer experience en kostenverlaging.

Noot voor redacties