Microsoft informeert over Windows 2000

Datum nieuwsfeit: 10-04-2000
Microsoft informeert resellers, consultants en retailers over Windows 2000 en de volgende stappen naar internet-/intranetapplicaties met nieuwe reeks Direct Access-briefings

Zakendoen via Internet met Windows 2000, Office 2000 en Exchange 2000

Schiphol-Rijk/Brussel, 10 april 2000 - In april en mei organiseert Microsoft opnieuw een reeks Direct Access-briefings in Nederland, België en Luxemburg, gericht op resellers, consultants en retailers. Tijdens deze briefings worden de deelnemers uitgebreid geïnformeerd over hoe de organisatie van klanten geoptimaliseerd kan worden voor zakendoen via Internet, met behulp van Windows 2000, Office 2000 en het nieuwe Exchange 2000.

De kosteloze Direct Access-briefings van Microsoft ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen