Uitbreiding aluminium-lijn keuken apparatuur van Siemens

Siemens Nederland N.V.

Zoetermeer, maandag 10 april 2000

Uitbreiding aluminium-lijn keuken apparatuur van Siemens

Focus-line, de aluminium keuken inbouwapparatuur van Siemens, is vanaf eind maart uitgebreid. De serie kenmerkt zich door het gebruik van aluminium en de combinatie van aluminium en zwart glas in het bedieningspaneel van de afwasautomaten, ovens en fornuizen. Aan deze lijn worden nu inbouwovens, een fornuis en afwasautomaten toegevoegd die een bedieningspaneel van volledig aluminium hebben. De totale serie bestaat uit fornuizen, ovens, oven met magnetron, schouwkappen, integreerbare afwasautomaten, volledig automatische afwasautomaat en vrijstaand te plaatsen koel-/vriesautomaten.

De nieuwe ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen