Export door MKB-ondernemers stimuleren

MKB Nieuws, bericht

11-04-2000
Export door mkb-ondernemers stimuleren
Ondernemers in het midden- en kleinbedrijf moeten worden gestimuleerd om zich op de exportmarkt te begeven. Exporterende ondernemers doen het in economisch opzicht beter dan niet-exporteurs. Het exportpotentieel binnen het mkb is enorm. Ongeveer 50.000 mkb-bedrijven zijn in staat om te exporteren, maar doen dat niet. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor vergroting van de export door bestaande exporteurs. MKB-Nederland pleit daarom voor stimulansen door middel van nieuwe en aangepaste maatregelen. Deze zijn aangegeven in de vandaag gepresenteerde exportnota \'Vol gas naar het buitenland\'.
Exportpotentieel ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen