Persconferentie RaketNet

Rotterdam, 6 april 2000

Betreft: Aanmelden persconferentie RaketNet

Geachte redactie,

Telfort en Twister lanceren RaketNet, de nieuwe gratis-internetprovider. RaketNet-abonnees profiteren mee van de grote waarde die zij voor hun provider vertegenwoordigen. Naar rato van gebruik van hun internet-abonnement worden abonnees mede-aandeelhouder in RaketNet. Daarnaast betekent RaketNet gratis internet van de hoogste kwaliteit.

Het RaketNet-aandelenoptieplan is een uniek Nederlands internetconcept dat tot stand is gekomen in samenwerking met PricewaterhouseCoopers.

Tijdens een persconferentie geven Ton aan de Stegge, algemeen directeur van Telfort, en Frank Vaessen, directeur van Twister, een toelichting waarom zij ervan overtuigd zijn dat de introductie van RaketNet zal leiden tot significante verschuivingen in de Nederlandse internetmarkt.

persconferentie RaketNet

dinsdag 11 april om 11.00 uur
Telfort-hoofdkantoor (VIP-zaal)
Hoogoorddreef 15
Amsterdam Zuid-Oost

U bent van harte uitgenodigd deel te nemen aan deze persconferentie. Aanmelden doet u door in deze email onderstaande vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groeten,
RaketNet B.V.

Albert Marseille
algemeen directeur

P.S. De persconferentie biedt gelegenheid tot 1-op-1-interviews met de sprekers. Geeft u aan wanneer u daar gebruik van wilt maken.

Graag invullen...:

Naam redactie: ...
Naam journalist: ...
Postadres: ...
Postcode en Plaats: ...

...en aankruisen:

Neemt deel
Neemt niet deel, maar wil wel informatie ontvangen Neemt niet deel

Wil een persoonlijk 10-minuten-interview met Frank Vaessen, directeur van Twister en woordvoerder van RaketNet Wil een persoonlijk 10-minuten-interview met Ton aan de Stegge, algemeen directeur van Telfort

Om u beter van dienst te zijn, vragen we u deze email in ieder geval te beantwoorden.