HP-workshop digitaal printen voor zeefdruk- en sign-omgeving

Datum nieuwsfeit: 11-04-2000
Hewlett-Packard persbericht

HP WORKSHOP GROOTFORMAATPRINTEN VOOR ZEEFDRUK- EN SIGN-OMGEVING

Amstelveen, 16 maart 2000 Op 11, 12 en 18 april organiseert Hewlett-Packard in het HP ColorCentre in Utrecht een workshop grootformaat digitaal printen voor de zeefdruk- en sign-omgeving. De workshop is speciaal bedoeld voor mensen die werkzaam zijn in de zeefdruk- en signbranche en nog weinig ervaring hebben met grootformaat digitaal printen.

In de workshop komen onderwerpen aan bod als buitentoepassingen, verschillende soorten media, kosten per afdruk, rippen en aanpassing van de bedrijfsvoering. Daarnaast is er een praktijksessie waarbij de deelnemers het afdrukken op grootformaatprinters kunnen oefenen. Na afloop ontvangt iedere deelnemer een handout.

De workshop duurt een halve dag. De kosten bedragen fl.75,- per persoon. Voor meer informatie en aanmeldingen: HP ColorCentre, Jeroen Schuif, Kobaltweg 38, 3542 CE Utrecht, tel: 030 241 55 55.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke gebruikers en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. HP introduceert Agilent Technologies als een onafhankelijk bedrijf medio 2000. Agilent bestaat uit HP's organisatie voor de productie en verkoop van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Agilent is marktleider in verschillende marktsegmenten

HP heeft 85.400 werknemers in dienst en behaalde in 1999 een omzet van circa 42,4 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 1999 ruim 2 miljard gulden. De omzet van Agilent Technologies in Nederland bedroeg in 1999 circa 175 miljoen gulden.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

HP Bottom Banner