Gesprekken over invulling jeugdbeleid Amsterdam Zuid

Datum nieuwsfeit: 12-04-2000
Amsterdam Oud Zuid

Agenda en nieuws

In de komende periode wordt in de twee wijken op verschillende momenten gesproken over de invulling van het jeugdbeleid. Ook in de vergaderingen van de Commissie van Advies voor Onderwijs en Welzijn wordt het onderwerp besproken. Deze vergaderingen zijn openbaar. De verschillende bijeenkomsten zijn op de volgende momenten gepland:

Bijeenkomsten Nieuwe Pijp

interactieve werkgroep 0 tot 12 jaar (leden werkgroep) 13 april en 11 mei
interactieve werkgroep 12 tot 25 jaar (leden werkgroep) 5 april en 10 mei
kinderpanel 8 tot 12 jaar (kinderen uit de Nieuwe Pijp) 19 april en 26 april

Bijeenkomsten Hoofddorpplein- en Schinkelbuurt

interactieve werkgroep (leden werkgroep) 6 april tweede reactieve sessie (alle belangstellenden) 13 april

Commisie Welzijn Onderwijs & Sport

12 april

9 mei

14 juni

Reageer!

Uw opmerkingen en suggesties zijn van groot belang voor het ontwikkelen van nieuw jeugdbeleid. U kunt hiervoor contact opnemen met de projectleider Jeugdbeleid Gerard van de Burgwal, telefoon 678 1721 of met de beleidsmedewerkers Mathé Leeuwenkamp, telefoon 678 1712 (voor de Nieuwe Pijp) en Susanne Dijkstra, telefoon 678 1719 (voor de Hoofddorpplein- en Schinkelbuurt). Zij zullen uw ideeën inbrengen in de volgende bijeenkomst van de interactieve werkgroepen. Er is tevens een emailadres voor reacties of vragen beschikbaar: (jeugdbeleid@amsterdam.oudzuid.nl)

Nieuwsdatum: 11-Apr-2000